دانلود پروژه دانشجویی برق

دانلود رایگان پروژه دانشجویی و سفارش پروژه

دانلود پروژه دانشجویی برق

دانلود رایگان پروژه دانشجویی و سفارش پروژه

دانلود رایگان نرم افزار شبیه ساز سیستم های قدرت پی اسکد 4.5 فول کرک PSCAD 4.5 full cracked





امکانات جدید :

قابل نصب بر روی ویندوز 8 , XP, 7

افزایش سرعت برنامه

کتابخانه جدید با عناصر و سورس بیشتر

اضافه شدن منبع فتو ولتائیک Photovoltaic (PV) Source Model      photovoltage-pscad  

اضافه شدن ترانس سه سر

اضافه شدن  Maximum Power Point Tracking MPPT         pscad MPPT


 4.5.0 pscad

و ...

نحوه ی کرک برنامه PSCAD :

برای کرک برنامه محتوای فایل crack را در مسیر زیر کپی کنید :

C:\Program Files\PSCAD45\bin\win

دانلود


نظرات  (۱۷)

سلام، نرم افزار نصب شد و کرک را هم کپی کردم ولی پیفام unlicenced میدهد.ایا نکته ای از قلم افتاده یا همینطوری درست است؟با تشکر
ورشن 32 بیتی درست است. ممنون
پاسخ:
بله نسخه 32 بیتی کرک شده س.
با سلام خدمت دوستان
من برنامه
pscad 45
رو دارم اما شبیه سازی های قبلی که روی ورژن 42 انجام داده ام روی ورژن
45 اجرا نمی شود
خواستم ببینم می تونید کمکم کنید
با تشکر وخسته نباشید
پاسخ:
سلام.
 معمولا عکس این قضیه اتفاق میفته. چون من خودم هم قبلا با 4.2 کار میکردمو تو 4.5 هم اجرا میشه.
اگه میتونین یکی از فایل های شبیه سازی تون رو بفرستین تست کنم
سلام.من این ورژن رو نصب کردم.از وبلاگ منبعتون هم دان کردم.وقتی اجرا میکنم خطایabnormal terminated...میده.مشکلش چیه؟ ممنون از راهنمایینون
پاسخ:
سلام.بعد از بستن مدار و ران کردن این خطا رو میده؟
با سلام و تشکر از لطفتون
چرا همیشه خطا میده حتی ساده ترین مدار
پاسخ:
سلام
فک کنم مدارتون زمین نداره تو PSCAD حتما باید مدارتون رو زمین کنین.
وگرنه نرم افزار درست کار میکنه
برای ویندوز 64 بیتی کرکی موجود نیست!؟
با سلام و تشکر از شما من برای ویندوز 8 نسخه 64 بیتی را نصب کردم ولی پیغام unlicenced می دهد چکار کنم ؟
سلام من فایل ورژن 4.5 رو نصب کردم خود نرم افزار جدید و مثالهاش اجرا میشن ولی فایلهای نسخه قبلی اصلا باز نمیشن. لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام. بله این ورژن کمی متفاوته. برای اجرای فایل هاتون باید import project رو بزنید و فایلتون رو انتخاب کنید

باعرض سلام و خسته نباشید
من فایل رو دان کردم ولی اصلا این فایل رو بالا نمیاره.. این فایل رو save کردم ولی جواب نمیده خواهشا کمکم کنید مرسی
با سلام و خسته نباشید
من این نرم افزار را روی ویندوز 8.1 ورژن 64 بیت نصب کردن ولی موقع ران کردن، پیغام There is not any fortran compiler installed را نمایش می دهد. در صورتی که موقع نصب کلیک مربوط به نصب کامپایلر را هم زده بودم....لطفا راهنماییم کنید چون شدیدا به  ران کردن این نرم افزار نیازمندم.....لطفا پاسخ را برایم ایمیل کنید
باتشکر
پاسخ:
سلام. نسخه 32 بیتی رو نصب کنید
با سلا
من نسخه 32 بیتی رو نصب کردم و کرک رو هم اجرا کردم از آنلایسنس به پروفشنال تبدیل شد.ظاهرا درسته ولی فایل های نسخه قبل رو که با پسوند pcs. هستن یا لیست نمیکنه اگرم بکنه کلی خطا میده و اجرا نمیکنه.فقط پسوند pscx. یا pclx رو لیست میکنه
واسه اجرای شبیه سازی های انجام شده با نسخه های قبل چه باید کرد؟
مممنون
پاسخ:
باید import کنید. از گزینه import projec اقدام کنید. 
لینکتون پاک شده
باسلام
خواهشمندم در مورد چگونگی انجام پخش بار در پی اسکد  راهنمایی کنید .
با تشکر
اقا رمز برای آنزیپش چیه؟
سلام خسته نباشید
ویندوز من 8.1 64 بیتی هست و نرم افزار رو کرک میکنم و مداراها بدون مشکل ران میکنه اما متاسفانه در صورتی که کدی زده بشه (فرترن) نرم افزار خروجی نمیده اصن، مشکل میدونید چیه، روی ویندوز 7 32 بیتی هم امتحان کردم نشد 
لطفا راهنمایی کنید

سلام من روی ویندوز10 نصب کردم و در قسمت 32 بیتی هم کرک رو کپی کردم نرم افزار باز میشه و قسمت مستر هست اما نمیشه پروژه جدید باز کرد و آیکونش فعال نیست دلیلش چیه ؟من از راهنما نصب کردم . ممنون

سلام

برای ویندوز 10 کدوم نسخشو باید نصب کرد من 32 بیتی را نصب و اجرا کردم همه جیزش درست بود اخرش که run رو میزن کلا از برنامه خارج میشه کرکشم درست انجام دادم ایا مربوط به نسخشه؟

لطفا راهنمایی کنید

با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی